Presentación

Presentación

viernes, 1 de febrero de 2019

Contigo es contigo

Contigo camino,
contigo respiro.
Contigo me vino,
contigo, un suspiro.

Contigo en lo oscuro,
contigo en la luz.
Contigo mi apuro,
contigo, es ser tú.

Contigo es un viaje,
contigo una estancia.
Contigo un pasaje,
contigo distancia.

Contigo me duermo,
contigo despierto.
Contigo estoy vivo,
contigo estoy muerto.

Contigo en la noche,
contigo en el día.
Contigo no sé
lo que antes sabía.

Contigo un momento,
contigo un instante,
contigo, es eterno,
y eterno es bastante.

Contigo en invierno,
contigo en verano
Contigo el infierno,
contigo, no es vano.

Contigo en el vuelo,
contigo en la tierra.
Contigo, en un duelo,
mi vida se aferra.

Contigo ventanas,
contigo cobijas.
Contigo mañanas.
Contigo las hijas.

Contigo es bonito,
contigo es hermoso,
contigo es tan bello.
Contigo es contigo.

Glauco

No hay comentarios:

Publicar un comentario